Acupunctuur Balans methode

Eindelijk een oplossing voor pijnklachten!

Deze Acupunctuur Balans methode biedt verlichting voor tal van (pijn)klachten, ook chronische pijnklachten. Het unieke van deze methode is dat bij het grootste deel van klachten en ongemakken er direct, tijdens de eerste behandeling, verandering optreedt. Die zeurende rugpijn, stijve nek, frozen shoulder, tenniselleboog, menstruatiepijn, benauwdheid en ga zo maar door…

Pijn kost veel energie

Pijn vraagt veel energie van het lichaam omdat er allerlei systemen in het lichaam aan het werk gezet worden. Het lichaam wil net als wijzelf geen pijn dus onderneemt direct actie. Als dit te lang duurt dan kost ons dit veel energie. Dus niet alleen het ongemak van de klacht en de pijn zelf zit ons dwars maar ook een verminderde energie. De behoefte aan meer bewegingsvrijheid is waar we naar streven tijdens een Acupunctuur Balans behandeling.Balans Acupunctuur

Is dit een ander soort Acupunctuur?

Er worden nog steeds naalden gebruikt en we willen nog steeds zoeken naar de balans in het lichaam. In dit geval gaan we nooit prikken in het gebied waar de pijn is. Het lichaam heeft een wonderlijk zelfhulp mechanisme en dit gaan we stimuleren. Bij de Acupunctuur Balans methode kijken we naar de onderlinge verbanden van de Meridianen/energiebanen.

Win-win situatie

Als er minder pijn is dan wordt de stagnatie opgelost. Dan stroomt er meer energie door het gebied. De hele energie van het lichaam kan zich weer richten op andere functies. Dus minder vermoeidheid, pijn en beperking maar meer energie en een betere gezondheid.

Blijf er niet mee zitten, neem contact op en streef naar meer bewegingsvrijheid!

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.